АПК саласындағы маркетингтік зерттеу: мал, құс шаруашылық кешендері, астықты сақтау

АПК саласындағы маркетингтік зерттеу: мал, құс шаруашылық кешендері,   астықты сақтау

Мал шаруашылығы немесе құс шаруашылығы  кәсіпорындары немесе   кешендерін құруға кіріспестен бұрын  нарық, деңгей және сұраныс құрылымын  анықтау қажет.

Біздің мамандарымыздың  тарапынан орындалған маркетингтік зерттеулер  концепцияны құру  кезіндегі сұрақтарға жауап береді.

Маркетингтік  зерттеудің мазмұны:

АПК, мал шаруашылығы, құс шаруашылық кешендері мен  қала немесе ауданның  байланыстырылған қызметінің  нарық құрылымын сипаттау.Оның ішінде:

  • Нарықты саралау-  әртүрлі көрсеткіштері бойынша  нарықты  бөліктерге  бөлу.  Нарықты саралау негіздері  біздің мамандар тарапынан  тұтынушылар  тобында анықталады.  Бірегейлендіру  көмегімен және  кәсіпорын  тұтынушыларының бұндай тобын анықтау арқылы  өнімдер мен көрсетілетін қызмет түрлерін  алу бойынша мүмкіндіктері зор болады.

Біздің мамандар  белгіленген көрсеткіштердің көмегімен  және белгілі қағидалар (географиялық,  демографиялық,  психологиялық,  әлеуметтік экономикалық)  бойынша   нарыққа саралауды жүргізеді;

  • Бәсекелестік ортаны талдау- бұл орын алған жағдайды талдау.

Яғни,  тауарларды өндірушілер  мен қызмет түрлерін көрсетушілер  тұтынушылар, тасымалдаушылар,  әріптестер мен нарықта басымдылыққа ие болған тұлғалар   өзара күрес жағайында болады.

Бәсекелестік ұстанымның обьективтік  талдауы  бұл  нарық жетістігінің  кепілі болып табылады.  Нарықтық стратегия бағаланады. Сіздің мекемеңізден  тауарларды және тауарлардың бүтіндей бір санатын бәсекелес компаниялардың  өнімдерімен қатарластыру   құрылымдық ұйымдардың түрлерімен  салыстырылады.

Бәсекелестік  талдаудың тиімді  әдістері  нарықтық  көшбасшылық қатынасы бойынша болады,  себебі  бұл  сіздің кәсіпорын көшбасшылық бағытқа орын береді.

  • Макроэкономикалық көрсеткіштердің талдауы

мейрамханалық,  қонақүй, ойын сауық  қызметтерін тұтынуға әсер етеді. Осы талдаудың көмегімен  біздің мамандар еліміздің  экономикасын немесе  әлемдік  экономиканы қамти отырып,  экономикалық  көрсеткіштердің  әсерін  анықтау мүмкін.

Макроэкономикалық көрсеткіштерді талдау-  барлық деңгейлердегі  шаруашылық жұмыстары,  экономикалық  және әлеуметтік  үрдістердің ауқымын, мәнін, заңдылығын анықтау мақсатында  қолданылады. ( елде, салада, аймақта,  мекемеде, жеке бизнесте, жанұяда)  және экономиканың  әртүрлі  салаларында (өндірістік, әлеуметтік). Талдау  болжамдаудың,  жоспарлау,  экономикалық  нысандарды  басқарудың  бастапқы жіберу нүктесін  және  ондағы өтіп жатқан үрдістерді  талдау;

  • Келешектегі кәсіпорын аумағын талдау-  бұл талдау  мекеменің орналасу орнының  күшті және әлсіз жақтарын  анықтау мүмкіндік береді.
  • Негізгі тұтыну   артықшылықтарын анықтау
  • Тұтыну шығынының  құрылымын анықтау
  • Тұтынушылар  тәртібінің   типтік  үлгісін  анықтау
  • Таңдау  көрсеткіштерін анықтау  мейрамханалық, ойын сауық және қонақ үй саласы мекемелерінің  бірін таңдауъ
  • Келешек кәсіпорынның мақсатты аудитория сипаттамасын анықтау;
  • Бәсекелестік    басымдылықтарын  анықтау.
  • Келешектегі кәсіпорынның  нарықта  оптималды  ұстанымы бойынша ұсыныстар беру.

Сондай ақ біз мынадай қызметтер ұсынамыз:

  • Презентация дайындауға — тапсырыс берушіге  презентацияның көмегімен  аудиторияға  нысан, өнім, қызмет жөнінде ақпаратты  жеткізуге  көмек береміз.
  • Сайтты құру-сайт құрылымын жоспарлау ретінде  техникалық  тапсырмаларды дайындау және мақұлдау, жарияланым үшін  контент рәсімдеу,  интерфейс құру сияқты кезеңдерден тұрады. Біз сізге  бюджеттік сайтвизитка жасаудан бастап толыққанды корпоративтік  порталға  дейін құруды  ұсынамыз;
  • Сіздің компанияңыздың логотипін  құру және фирмалық  үлгісін  дайындау-замануи нарық жағдайында   сансыз бәсекелестердің арасында  жоғалу өте оңай, ал  кәсіпорынның, компанияның,  өнімнің   айырмашылық ерекшелігі  презентация, фирмалық үлгісі,  және логтипі болып табылады. Осыған байланысты біз  маркетингтік  зерттеулерге, қызмет көрсету нарығына  фирмалық үлгіні  даярлау бойынша қызмет түрін ұсынамыз.

Кәсіби  шеберлерге сенім артыңыз! Біз мал шаруашылығы, құс шаруашылығы,   АПК іші мен сыртынан білеміз. Сондықтан да  біздің саланың  мамандары тарапынан орындалған  зерттеулер   тиімдірек болып табылады !

Маркетингтік  зерттеулерді жүргізу әдістемесі: респонденттерге сауалнама жүргізу (потенциалдық арнаулы аудиторяныңкесіндісі) + нарықтың эксперттік бағасы маркетингтік  зерттеулер  Бизнес жоспардың міндетті бөлігі болып табылады.

Тегін кеңес алу үшін біздің мамандармен  байланысыңыз!

 АПК саласындағы мал, құс шаруашылық кешендері,   астықты сақтау    бойынша  маркетингтік зерттеу.

Мал шаруашылығы, құс шаруашылығы, АПК  кәсіпорындарының  маркетингтік  жылжу қызметтері.

Жылжу-  ақпарат үшін  хабарламаның кез келген түрі, наным,   итауарлар, қызмет түрлері, қоғамдық жұмыстар мен ойлар  жөнінде  ескерту.

Мақсаты: өзінің күшті және әлсіз жақтарын  түсіне білу, нарыққа  жаңа өнімдерді шығару, сатылымды ұлғайту.

Жылжудың маңызды қызметтері:

  • Тұтынушыда  беделділік  тұлғасын құру,  төменгі баға инновация.
  • Тауардың итанымалдылығын сақтау
  • Тауарды пайдалану  үлгісін  өзгерту
  • Өткізетін қатысушылар арасында  энтуазизмді құру
  • Қымбат тауарларға  тұтынушылардың алмасуын көндіру
  • Тұтынушылар  сұрағына жауап беру
  • Компания жөніндегі  қолайлы  ақпарат

Жылжытудың негізгі түрлері:

-жарнама

-әйгілеу («паблик релейшенз»)

— өтімді белсендендіру

—  дербес сатылымдар

Зерттеулер  көрсеткеніндей  жарнама тиімді болады, егер:

-өнім стандартталған болса

— көптеген соңғы тұтынушылары болса,

— шағын мөлшердегі сатылым тән болса

-сатылым  көптеген делдалдар  арқылы жүзеге асырылады

— қосымша  қызмет көрсету маңызды

— өнім  сыйлық ақы құны бар (немесе сыйлық ақылық саны)

-өндіруші  сатылымнан едуір пайда көрсе

— өндіруші  нарықтың  шағын мөлшері немесе  шектен  артық өндірістік  қуаттылық

— өндірушінің  сатылымын үлкен бөлігін жаңа өнімдер құрайды

Бүтіндей алғанда  жарнамалық  жұмыста үш басты әрекеттер  бар:

  • Ақпараттандыру (өнім бар және оның сапасы қандай екендігі жөнінде ақпарат)
  • Нандыру (жақсы көңіл күй туғызу,  тауарды  мойындау ұстанымын қалыптастыру,  тұтынушы шешімін оның өніміне  алмастыру)
  • Бірегейлігін қолдау (болашақтағы  сатылым көзі ретінде тұтынушыларды бекіту)

Өндірістік маркетингте жарнамалау

Өндірістік маркетингте жарнамалаудың өзіндік ерекшеліктері бар.  Көп жағдайда  ол  жеке қарым қатынас кезінде іске асырылады, көп ақпаратты талап етеді.  Бұл кампаниялар   ұзақ кезеңде жалғасады,  Кампания  әдетте  әрбір сатып алушы мекемдегі 6-7 тұлға ға бағытталған.

Кәсіби  шеберлерге сенім артыңыз! Біз мал шаруашылығы, құс шаруашылығы,   АПК іші мен сыртынан білеміз. Сондықтан да  біздің саланың  мамандары тарапынан орындалған  зерттеулер   тиімдірек болып табылады. !

Біз қуана  ұсынатын маркетинг  қызметтерінің  тізімі:

МАЛ, ҚҰС ШАРУАШЫЛЫҒЫ, АПК САЛАСЫНДАҒЫ  МАРКЕТИНГТІК ЗЕРТТЕУЛЕР:

Маркетингтік зерттеулердің кейбір бағыттары белгілі, алайда  әрбір адам  үшін өз нұсқасы  тиімді.  Танымал өнімді жылжытуда   осы нарықтың  даму динаикасы жөніндегі ақпаратты  дәл  білу қажет.  Оның сыйымдылығы, қажеттілігі мен  тұтынушылардың қалауын.  Ұсыныс та  тек сапалы ғана емес сонымен бірге,  бәсекелестерінен  айырмашылығы болуы керек.

Біздің мамандармен орындалған  Маркетингтік зерттеу, концепцияны құру кезіндегі   даулы сұрақтарға жауап бере алады.  Даму саласының  дұрыс бағытын  таңдап, қауіп қатерді азайтуға мүмкіндік береді.

  1. ТАУАРЛЫҚ БЕЛГІНІ ДАЙЫНДАУ (ТБ)

Тауарлық белгі- бұл тауарлық белгінің  бірігуі болып табылады.  (тауардың атауы мен  оны визуальды орындау) және сол тауарды  еске салу кезінде  тұтынушыда пайда болатын ассоциациялық    шеңбері.

Тұтынушының жадында  тауар жөнінде оң пікір қалыптасуын құру  яғни,  тауарлық белгіні жетістікпен  құру  төрт негізгі  міндеттерді  шешуге  мүмкіндік береді:

Басқа өндірістермен салыстырғанда  өте күшті бәсекелестік  ұстанымда орын алу. Өзінің тауарымен  басқа аймақтарға шығу;  өнімді   жоғары дәрежеде пайда түіретіндей деңгейде сату

  1. СІЗДІҢ БИЗНЕСІҢІЗДІҢ АУҚЫМДЫ ПРЕЗЕНТАЦИЯСЫН ДАЯРЛАУ

Жұмыс алдын ала берілетін кеңестен  және  техникалық тапсырмаларды  құрастырудан басталады.  Презентация шешетін  аудитория мен міндеттерді айқын білу керек.  Сондай ақ  ең басынан бастап  техникалық жағдайын  ескеру керек.  Почтамен жіберілетін  слайдтар  және проекторда берілетін слайдтар құрылымының өзіндік ерекшеліктері бар.

Жұмыстың келесі кезеңі:

— концепцияны  даярлау және презентацияның құрылымы.  Сіздің Бизнесіңіз  зерттелінеді,  барлық қол жетімді ақпараттар қарастырылады.  Сайттан алынған ақпараттар және осы ірі көлемдегі ақпараттардан  презентацияның кілттік ойы жасалады.  Кілттік түйіндемелері даярланып,  қажетті  ақпараттар құрастырылады.  Қорытындылай келе,  ақпарат  логикалық тізбекті тәртіпте  аудитория үшін түсінікті түрде  беріледі.

Осыдан соң  слайд контенттері өңделеді.  Презентация үшін  слайдтар контенті  максималды қарапайым және жедел қабылдануы тиіс. Сондықтан да  әрбір ойлар үшін  жақсы құрылым  жасалады,  мәтін күшейеді немесе сызба арқылы беріледі. Презентация үшін бірегей  рәсімдеу үлгісі  дайындалады.  Сызба материалдары, кестелер,. Пиктограммалар, суреттер, карталар салынады.  Осыдан кейін  презентация  соңғы рет  барлық мүмкін болып табылатын бағдарламаларды қолдану арқылы рәсімделеді. Концепцины өңдеу,  құрылымын, толықтырылуын,  дизайнын өңдейтін бүтіндей амалдар  нәтиже беретін презентацияны құруға  мүмкіндік береді.

4.АПК,  МАЛ ЖӘНЕ ҚҰС ШАРУАШЫЛЫҒЫ САЛАСЫНДАҒЫ  ИНТЕРНЕТ САЙТ.

САЙТТЫ ҚҰРУ,  ДАЙЫНДАУ,  ОРНАЛАСТЫРУ, ТОЛТЫРУ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ЖЫЛЖЫТУ

Сіздің интернет сайтыңыз  бұл маркетингтік алаңша болып табылады.  Бұл тәулігіне 24 сағат бойы жұмыс істейді.  Ол негізінен не үшін қажет:  Интернетте компанияның беделін қолдау және алға жылжыту,   фирманың көрсеитетін қызмет түрлері жөнінде  толықққанды ақпараттар беріп отыру,  Интернеттегі жарнамалар ( жарнамалық бөлігі)

Жаңа клиенттерді және әріптестерді  тарту.   Қызмет түрлері мен тауарларды интернетарқылы жылжытып өткізу яғни сату.  ( коммерциялық бөлігі)

КӘСІПОРЫН БАЙЛАНЫСЫ-КЛИЕНТ

 БҰЛ КОМПАНИЯНЫҢ  ЖЕТІСТІК БӨЛІГІ!

Біз  сіздің сайтыңыз үшін  концепция даярлауға дайынбыз!  мақұлданған концепцияға сәйкес  интернет сайт құрамыз.  сіздің сайтыңызды  ақпараттармен толтыруға  көмек береміз. жарнамалаймыз, қолдаймыз,  сіздің интернет   өкілеттігіңізді  алға жылжытамыз

Промоакцияларды жүргізу, BTL  жеңілдіктерін, PR акцияларын жүргізу. Бұл акциялар  агенттік күшімен немесе  әріптестер немесе мердігерлердің көмегімен жүзеге асырылады.  Тікелей  жарнамалық компанияға қосымша   агенттік  жалпы комуникативтік  стратегия негізінде  концепцияны дайындайды.

  1. ФИРМАЛЫҚ ҮЛГІ НЕМЕСЕ КОРПАРАТИВТІК  БІРЫҢҒАЙЛЫҚТЫ  ДАЙЫНДАУ-БҰЛ  ГРАФИКАЛЫҚ ЭЛЕМЕНТТЕР,  БҰЛ ФИРМАНЫҢ  ПОРТРЕТТІК  КЕСКІНІ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.

Логотиптің түстері, мекен жайды орналастыру топтамасы,  ,ғимараттың маңдайшасында  белгі мөлшері, қызметкер кіиім- осы сұрақтардың барлығына жауап       «брендбукте»- жарнама бойынша менеджердің үстел кітабында бар.  Брендбукты дайындау арқылы  фирмалық үлгіні құру  үрлдісі  аяқталады.

  1. ТАУАРДЫ ЖАБДЫҚТАУ ҮЛГІСІ

Орау- ол бренд коммуникациясының  күшті құралының бірі. Орама  тек ашық түсті ғана емес, сонымен бірге,  өзіне назар аудартатындай түрде болуы керек.  Сондай ақ  қажетті ақпараты түсінікті болуы керек.  Ораманы дайындаған кезде ең алдыменен  тауарлық белгіні сақтайды.  Кәсіби  тұрғыдан жасалынған орама –бұл брендтің  қосымша жарнамасы болып табылады.

  1. ПОЛИГРАФИЯЛЫҚ ӨНІМНІҢ ДИЗАЙНЫ МЕН МӨРТАҢБАСЫ

Ақпаратты жинап дайындау: қағаздар, брошюралар мен каталогтар.

  1. НЕЙМИНГ-ТҮПНҰСҚАЛЫҚ АТАУДЫ ДАЙЫНДАУ .

Атау- бұл  тұтынушы бетпе бет кездесетін бірінші жарнамалық хабарлама.   Атау-  фирманың жұмыс істеу мсаласы, оның қағидалары, және оның принциптері жөнінде хабарлама береді.  жаңа түпнұсқалық атау  фирма үшін де,  тауарлардың  белгілі бір  түрлері үшін де  даярланады.  Кейде  атаудың өзі  фирманы таңдау кезінде тұтынушы  шешім қабылдайтын  шешуші фактор болып табылады.

  1. БРЕНДИНГ

Стратегиялық  маңызды топтармен үнемі еркін түрде байланыс жасау, дамыту және құру  тұрақты  сенімді ерекшеліктердің көмегімен іске асырылады. Ол жоғары сапалылық пен қанағаттануды  көрсетеді

  1. СЫРТҚЫ ЖАРНАМАНЫ ДАЯРЛАУ  ЖӘНЕ ОРНАЛАСТЫРУ

Мекеме үшін  сыртқы жарнаманы орналастыру  мақсаты  жұмыс немесе қызмет көрсету  тауарларын  өндірушілер- бұл олардың өнімдеріне  сұранысының жоғары болуы. Бәсекелестік жағдайында  фирма нарықта өз орнын белгілеп алуға тырысады.   Осыған байланысты  олар аудиторияның ірі көлемді ауқымын алу үшін сыртқы жарнаманы жасатуға тапсырыс береді.

  1. ВИДЕО ЖӘНЕ АУДИОРОЛИКТЕРДІ ДАЙЫНДАУ ЖӘНЕ ОРНАЛАСТЫРУ

Кеңес берушілік « технологиялар» жөнінде, презентациялық «кәсіпорын жөнінде» және жарнамалық.

Және ең бастысы…..

  1. ПРЕЗЕНТАЦИЯ, КӨРМЕЛЕР, ЯРМАРКАЛАР,  КОНФЕРЕНЦИЯЛАР, КОНГРЕССТЕР, ФОРУМДАРДЫ ӨТКІЗУ

Біздің бұнда тәжірибеміз шексіз! Бұндай іс шараларға қатысу және ұйымдастырудың көп жылдық тәжірибеміз  дайындау шараларының дәл тізімін  қалыптастырды.  Көрмелерге, конгрессетрге, немесе формударға  қатысу ол компанияның  өміріндегі маңызды іс шара болып табылады.  Бұлөзі жөнінде хабарлаудың ең жақсы таптырмайтын мүмкіндігі.  Жаңа клиенттерді тарту,  қажетті әріптестерді  табу болып табылады.

Рәсімдеу және толтыру үшін ерекше назар қажет!

Презентациялар, көрмелер,  ярмаркалар, конференциялар, конгресстер  форумдар  қалғандарының арасында  кәсіпорынды  ерекше атап, клиенттің назарын сіздің Бизнесіңізге қызығушылығы туындауы керек.  «бір қарағаннан ақ»   іс шарадға қатысқандағы сіздің мақсатыңыз, тұтынушы жадында  құрылымы, дизайны,  өнімі кәсіпорын беделін айқындайтын  өнімдер  аша білуі керек.  экспонаттарды дұрыс таңдай білу керек.

Тиімдлікті бағалаймыз:

Презентациялар,  көрмелер,  ярмаркалар, конференциялар,  конгресстер,  немесе  форумдар  әрбір сұрақтың құнына  қөатысу құнының  тиімді қатынасын анықтау жолымен өлшеуге болады.  Жарияланған іс шараның   табысты мекеменің ең жақсы дәлелі  аймақта  компания өндірісін дамыту. Оның соңғы мақсаты-өнімді сату болып табылады.

Біз сіз үшін жоғары деңгейде  кез келген жарияланған іс шараны өткізе аламыз! Тегін кеңес алу үшін біздің мамандармен байланысыңыз!